דנילוביץ' ביקר בטרם באר שבע

אתר קול חי No Comments on דנילוביץ' ביקר בטרם באר שבע
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המהפכה שחוללו מיון 'טרם' ברחבי הארץ מתחילה לחלחל גם לבאר שבע. מאז פתיחתו של מיון 'טרם' בעיר לאחרונה, פוקדים אותו תושבי העיר והאזור וזוכים לקבל טיפול מקצועי מהיר שמחליף ברוב המקרים את הטיפול בחדרי המיון.

גם ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ ביקש לחזות מקרוב אחר הפעילות הנעשית במיון 'טרם' בעיר, והוא הגיע לביקור מיוחד כשהוא מלווה בסגניו ד"ר חפצי זוהר סגנית ראש העיר , ומ"מ וסגן ראש העיר עופר כרדי.

ראש העיר בירך את הנהלת המקום והודה על האמון שהם נותנים בעיר באר-שבע בפתיחת הסניף בעיר: "השקעה בתחום הבריאות מבורכת וראויה ואני מאחל למקום הצלחה רבה".

ראשי מיון 'טרם' הצטרפו לסיור והסבירו לנוכחים על היתרונות שבטיפול ב'טרם' ועל כך שבזכות הטיפול במקום, נמנעים המטופלים מלהגיע לחדרי המיון הסואנים, כשאת הטיפול המקצועי והמהיר ביותר הם יכולים לקבל בסמוך לביתם ובמהירות.

לאחר סיור ממושך שערך במקום הביע ראש העיר רוביק דנילוביץ התפעלות מהטיפול המקצועי והמהיר לו זוכים המטופלים.

ל'טרם' הסדרים עם קופות החולים כאשר מהלקוח נדרשת השתתפות עצמית שנעה בין 0-84 ש"ח, בהתאם לקופה בה הוא חבר.

את מיוני 'טרם' ברחבי הארץ פוקדים למעלה מחצי מיליון מטופלים אשר מקבלים שירותים מגוונים בידי בכירי אנשי המקצוע הרפואיים כאשר במיון מעטפת רחבה של שירותי מעבדה, רנטגן והדמיה, לצד טיפולים מגוונים הניתנים בידי רופאים בכירים. על פי נתוני 'טרם' חוסכים רוב רובם של המטופלים עם הגעתם ל'טרם' את ההגעה לחדרי המיון המרוחקים והסואנים ובכך משלימים את הטיפול המקצועי במסגרת מיון 'טרם' בתוך כשעה.



0 תגובות